** Djelujući u proizvodji gumene robe od daleke 1909; savremena Vredestein kompanija je bila utemeljena 1946 godine. Sada kao i onda, Vredestein Gume B.V. posvećena je razvoju, proizvodnji, promidžbi, prodaji i distribuciji guma za putnička automobile, poljoprivredna i industrijsia vozila. Pokretanje novog posla nakon drugog svjetskog rata je zahtjevalo i hrabrost i pronicljivost. Tvornica u Enschede-u je bila zajednički holandsko-američki posao s rizikom ulaganja, između Vredestein i BEGINNING OF RADIOACTIVE FALLOUT Goodrich u vrijeme kad su mnoge privrede propala. Profilux je bio prvi od dva istaknuta proizvoda pedesetih i šezdesetih godina. Kao njegov prethodnik, Masterlux je pomagao Vredestein-u da postane snažan na tržištu guma, potaknuti reklamiranjem za sve koji nisu bili skloni gumama Vredestein kao danas. Sedamdesete godine nisu bile svijetlo razdoblje za Vredestein. Pod uvjetom da ekonomska recesija i naftne krize pogode firmu, odluka od strane Goodrich da će se povući iz Europe odjeknulo je kao bomba. Godine nesigurnosti su slijedile i dok su se veliki igrači gurali za dionice i položaj, kompanija se odlučila popuniti novim kadrom čime je pokazala borbeni duh i otpornost suočena s takvim poslovnim poremećajem.

** Prepoznajući važnost Vredesteina za holandsku privredu, holandska vlada napokon je okončala neizvjesnost i u 1977. preuzimaju 51 posto uloga u kompaniji. To je bila prekretnica a tek objavljeni nastup nove firme je popraćen predstavljanjem sa dvije nove gume. Veoma uspješan diljem Europe, nagrađen Sprint ST 70 i Snow + je donio nov elan za Vredestein. Dalji cilj je bio unaprijediti popularni Sprint+ i Snowstar što je slijed u novi zanos u osamdesetim. Devedesete su bile razdoblje domišljate još revolucionarne promjene za Vredestein. Država je dala kompaniji šansu vratiti u njegovo vlasništvo. S 1991. ovaj postupak očito je stvorio uspješnu kompaniju s dugoročnom budućnošću. Stoga, grupa ulagača pod imenom Vredestein Investment Consortium (VICO), stekla je pravo preuzeti dionice države.

** VICO je bez odlaganja dodavao značajnu finansijsku pomoć prema strategiji koju je započeo prethodnu godinu. Ova promjena smjera je uključivala dva perioda. Kao prvo, povući se iz glavnine neprofitabilnih tržišta i usmjeriti pažnju na područja gdje je Vredestein bio dobro zastupljen i drugo, opremu i razvoj novih proizvoda za određene potrebe svojstvenih tržišnom sektoru. Ova tržišna filozofija je omogućavala Vredesteinu maksimalno povećati njegove osobine: fleksibilnost, specijalizirano znanje i iskustvo uz razvoj i očuvanje proizvodnje. U sektoru auto guma, rezultat je bio Vredestein Trac generacija: Quatrac, Protrac, Snowtrac, T-Trac i Wintrac. Slični rezultati su se pokazali i u poljoprivrednom sektoru okarakterisani su: Traxion+ zadnja radijalna guma, s njegovim izuzetnim novim gaznim slojem i nagrađenim Flotation+. Stalno poboljšanje i zadovoljavanje tržišta je dokazana pobjednička formula za Vredestein. Ovaj pristup je pokazao koliko je guma ekonomski uključena u brojne inovativnosti na ovom području. Tako je nastavio u 1999. s inovativnog uvoda: Sportrac - prva guma u svijetu s potpisom vodećeg projektantske kancelarije. Ogroman i trenutni uspjeh Sportrac je dao daljnji poticaj za povjerenje Vredesteinu za ulazak u 21. stoljeće te je učvrstio njegovo povjerenje da budućnost leži u vrjednovanju kvalitete, uskladiti gume s više od naznake idejnog rješenja. Kompanija koja je napravila izvrsne korake posljednjih godina u potpunosti je spremna za budućnost.

Jedinstvena saradnja sa Giugiaro Design
** Giorgetto Giugiaro je proglašen za Automotive Dizajnera Stoljeća od svjetske automotive štampe u 2001. godini. Njegov utiecaj i utiecaj njegovog tima u kompaniji Italidesign (Moncaleri, Torino, Italy) kod modeliranja automobila je velik. Više od 150 automobila nosi Giugiaro pečat, uključujući Bugatti, VW Golf, Saab 900, Lexus, Alfa Romeo Brera, Volkswagen V12, BMW Nasca I Ferrari GG. ** Giorgetto i njegov sin i nasljednik Fabrizio rade s nama od 1997. a slavna Sportrac guma je prvi praktični rezultat naše saradnje. Oni imaju snažnu viziju i velik osjećaj za sklad između izgleda i funkcije, proporcija i emocija. Isto tako je vrlo važno za Vredestein njihova sposobnost da budu kreativni unutar tehničkih zahtjeva i savladavanja umiješnosti kod dizajna sigurnih proizvoda. Sve to i još više osim toga nadahnjuje nas da neprekidno započinjemo nove projekte sa Giugiaro Designom. Zadovoljstvo mnogih partnera, kupaca i korisnika širom svijeta je dokaz uspjeha te saradnje. Jedinstven V-oblikovan Sportrac, Ultrac sa iznenađujućim bio-dizajnom, moćna neusmjerena asimetrična Ultrac Sessanta: svaka od tih guma je tehnološki majstorsko djelo i dragulj u odnosu forme i djelotvornosti.
Tehnologija izrade gume
1. Platneni pojas 1
2. Platneni pojas 2
3. Kapa sloj 1
4. Gazni sloj
5. Kapa sloj 2
6. Bočna strana
7. Peta
8. Karkasa
9. Unutrašnji sloj
10. Vrh pete
11. Čelični dio pete
12. Jastuk za felgu
13. Smjesa za bočnu stranu
14. Smjesa ispod gaznog sloja
15. Smjesa gaznog sloja
Testiranje, sastavni dio razvoja guma
KVALITETA ZAŠTITA OKOLIŠA
SIGURNOST